2016年4月30日 星期六

30/4/16


30/4/16   SAT   HOT

今日都係辛苦的一天, 朝早返去食早餐, 然後10點多就要出去了, 過灣仔搞嗰個爛鬼活動, 攞齊貨落去車, 司機車我地過去, 但原來咁早去到都冇用, 因為嗰條街都未封路, 結果得個等字, 議員辦事處嗰到又話出咗去見市民, 結果分咗兩批等, 等到12點幾都未得, 我又返咗去議員嗰邊幫手攞貨, 路又窄車仔又難推, 幾經辛苦過到去攤位位置, 等到可以set up就快手做嘢啦, 我地呢D實務派嚟架嘛, 洗鬼人幫咩, 邊學得低B妹咁要人幫啫, 好在個promoter無意間幫我地出咗氣, :“後生女就有人幫因為議員見佢開唔掂個易拉架就去幫, 我地喺到setup D枱就梗係冇人幫啦! 一路整嘢一路執生啦, 搞到點幾我都走啦, 因為要做的我都做哂! 咁返長沙灣找老公, 等子元放足球就去麥記午餐, 然後揍佢去打乒乓球, 跟住就返屋企! 仲仲瞓咗我小睡咗一陣, 因為今晚又要入天水圍食飯, 老公揍子元放乒乓球後又去踢第二場波, 我就等佢地返嚟先接我地一齊入天水圍, 其實都唔遠但入到去找停車場入口都亂亂地, 差不多7點才到! 都係食餐飯咁啫, 不過食食吓promoter打嚟, 話收檔嗰到遇到的問題, 咁我就要遇番之後兩日點安排, 不停whatsapps聯絡人等等, 總之餐飯都冇咩食過, 不過都冇咩所, 之後都去B仔食第二轉! 食完影埋合照就閃, 大家都閃得好快, 我地去到B仔嗰邊時都有落雨, 好在都唔係好大, 叫好嘢食等食啦, 好耐冇食過啦! 食食吓見到隔離枱原來係康傑28屆的同學仔, 咁遠都撞呢! 食完買埋外賣返去比嫲嫲, 差不多11點多先喺青衣走, 因為要等到夠11:30新停車場嗰邊可以入車, 見都夜開就等埋先入去! 所以返到屋企沖埋涼都已經好夜, K.O.咗兩個我地搞掂埋都點幾先有得瞓!

 
 
 
 
 
 


 

沒有留言:

張貼留言