2016年4月16日 星期六

16/4/16


16/4/16   SAT   HOT

今日都係要返工啦, 8點起身一齊出發, 老公車埋我返公再去同D仔食早餐! 返去都多嘢做, 因為明天又要OT去咩鬼頒獎禮, 都有嘢要prepare! 放工老公嚟接我, 子元已經去咗踢波, 咁同老公一齊去附近食嘢, 再去睇陣子元踢波, 老公就車我返屋企先, 因為仲仲要瞓晏覺啦, 返到去都未要佢瞓住, 因為間屋好亂, 我都要執咗先! 3點多才趕佢入去瞓, 初頭都玩嘢架, 但突然就瞓咗! 之後我就摺衫啦, 又要執番好佢嗰D游水衫, 柏仲瞓到5點幾, 老公返過嚟架, 不過又要出去接子元再去踢波, 咁我地咪喺屋企等囉, 6點幾打嚟話到咗, 仲去接埋嫲嫲一齊食晚飯, 近近地去咗新都會, 但都係要等位, 食番嗰間食粥麵的, 已經算排得快! 食完再去咗松記食糖水, 不過子元都係有咳, 所以最終獲利回吐!! 好在上車前已吐完! 送咗嫲嫲返去我地就回家, 沖好涼打暈佢地, 我都要休息了!
 
 

沒有留言:

張貼留言