2016年4月8日 星期五

8/4/16


8/4/16   FRI   WARM

今日都係咁啦, 返學返工! 不過今日都多嘢做, 一朝早返到去早餐都未食經理就call10點開會, 咁都仲有D時間做埋D私人嘢先! 定咗以後一五都要開會, 真係想做死我! 會後都要做好多Backup, 做完就夠鐘食飯啦, 之後都係hea吓打吓機咁! 下午又要開始做嘢啦, 無無聊咁等到放工, 快手去買餸又要仆返屋企, 放低嘢就出番小童接手, 佢地換衫時我就填好份表, 準備交返去體育館, book咗西貢戶外康樂中心嘛! 佢地搞掂就過泳池啦, 老公車我地過去, 揍咗佢地入泳池就回家煮飯, 忙忙亂亂咁, 等佢地上到嚟就沖涼食飯啦, 仲仲就要食奶入房瞓啦! 今晚吹開水暑假過澳門, 一來子慧要跳舞比賽, 咁隨緣睇吓到時有冇房, 因為勁想再住Banyan tree, 10點多佢地閃了我才抺地沖涼等等, 老公好勤力要做埋公事, 咁我等到12點幾佢都未得我就瞓先啦!

沒有留言:

張貼留言