2016年5月20日 星期五

20/5/16


20/5/16   FRI   WARM

今朝仲仲一早嘈住我, 結果我一起身都鬧咗佢一餐, 呢排都係咁, 有咩辦法令佢唔好咁早起身呢! 而家唔洗食早餐, 老公可以一齊揍仲仲上學校, 個衰仲竟然話: 我要dada, 我唔要媽媽揍! 冇良心架! 今日老公又可以車我返工, 因為佢要出旺角買嘢! 今日部電腦係到自我upgradeWin10, 但勁hand, 好在可以回復番去win7, 唔係都煩死! 開完會都係做吓自己嘢啦, 午飯後去咗做垃圾婆, 對面公司掉咗好多布呀嗰D出嚟, 我地就係咁執囉, 真係好好笑! 下午老細有返, 不過就掛住佢兩個新的愛將, 都冇過過嚟呢邊! 夠鐘放工就閃啦, 返去執咗游水嘢又行啦, 接咗佢地換好衫就去泳池, 然後返去煮飯啦, 今日都係比較簡單, 仲仲又喺嫲嫲到食咗飯, 所以都唔算太忙! 佢地返到嚟就沖涼開飯囉, 之後都係吹吓水啦, 9點幾先開始收拾洗碗抺地, K.O.咗子元沖涼睇電視, 12點幾先瞓呢!

沒有留言:

張貼留言