2016年5月28日 星期六

28/5/16


28/5/16   SAT   HOT

星期六又係返工但做自己嘢GE日子! 朝早仲仲當然又一早醒, 其實我瞓到8點都得架, 唔洗咁早囉! 車咗我返工老公就揍佢地入去嫲嫲到然後去銀行, 我就做自己嘢啦, 出吓卷比子元呀等等, 話咁快又放工, 老公嚟接我但仲仲又瞓咗, 想車佢返去瞓, 返到去佢又醒咗, 咁不如一齊出去食飯先, 接咗子元放足球, 佢食個包就去乒乓球, 本來仲有場波要踢但因為下大雨, 乒乓球完就返嚟, 改好功課又出去, 約咗嫲嫲晚飯! 仲仲冇再瞓覺啦, 但叫做肯喺房, 我可以做吓家務! 因為落雨都係去咗愉景新城, 食咗間拉麵, 我就買咗對拖鞋涼鞋嗰D, $99抵啦! 返到屋企都係捉佢地快D瞓啦, 我都攰啦! 老公今晚出去睇波, 歐聯喎! 我又冇得去, D瞓啦!

 
 

沒有留言:

張貼留言