2016年5月31日 星期二

31/5/16


31/5/16   TUE   HOT

5月又結束了, 過埋考試心理上大家都輕鬆D, 不過今次我都冇咩好激咁同子元溫書, 一來交咗比婆婆溫咗部份, 二來每日食完飯其實已經冇咩時間, 溫咩鬼呀! 朝早如常咁揍仔返學啦, 仲要接埋婷婷! 然後我就返工啦, 今日D高層要員全部唔喺到, 心情都特別輕鬆, 所以都係hea爆咁過啦, 我係浪費時間架啦, 總之每個月有糧出我話知佢呀! 午飯後都係睇吓電視吹吓水咁啦! 下午又係hea! 放工去買餸, 今日睇咗食譜諗住煮D特別嘢, 有炸魚柳, 蜜桃豬柳, 銀魚煎茄子, 有成功有失敗啦, 不過佢地都清哂, 我最鐘意咁! 仲仲仍然有咳但又唔係太嚴重, 不過嘔番D粥出嚟囉仲嘔喺我身咁解啫, 可能見慣子元的狀況, 仲仲呢D相對真係好少事, 都係繼續比藥佢食咁囉! 晚飯後K.O.咗細GE就睇大GE功課, 之前叫咗佢自己溫常識, markD字自己唔識寫, 重溫時可以留意等等, 方法就跟咗, 識唔識就未知! 9點幾搞掂埋佢就要佢瞓啦, 我就沖涼啦, 摺衫啦睇電視等等, 12點就啦!

沒有留言:

張貼留言