2016年5月27日 星期五

27/5/16


27/5/16   FRI   HOT  3號風球

今朝起身突然話3號風球, 仲仲冇得返學啦, 今日仲要係生日會, 好在唔洗特別預備D, 唔係就慘啦! 咁搞掂子元返學咪call嫲嫲OT, 揍咗仲仲入去順手攞番兩星期的便服入去! 跟住就返工啦, 朝早都係做自己嘢, 但不一會又要做清潔工, 因為嚟咗新櫃要執嘢, 清呀清都掉咗好多嘢, 搞得嚟都食晏, 午飯後都係做自己嘢先GE, 跟住要開會啦, 總之老細返咗嚟開會就令人覺得煩惱! 首先開會東扯西拉咁, 講十世都埋唔到欄, 之後就係對人唔對事啦, 係咁喺人地背後踩人, 講到地底泥都不如咁, 佢喺人地背後可以咁講人, 喺我背後都係咁踩架啦, 真係令人好氣憤! 不過返到屋企忙忙碌碌咁, 又諗番嗰句你只是公司的草, 卻是家裏的天, 返工都只係為錢, 唔洗咁苦惱! 有時都諗我要傾訴其實都有好多途徑, 呻吓的又有, 專業的社工又有, 唔洗煩架! 去到小童接佢地游水, 又交收埋婷婷, 就返上樓煮飯沖涼, 今日比唔切仲仲食先, 所以一齊食, 但佢都食得好少! 食完吹陣水啦, 今日我都攰想早D搞掂D, 所以抺好地我咩都冇做啦, 陪子元睇電視, 但瞓鬼咗, 等子元瞓我就醒番睇J2套劇然後瞓覺!

沒有留言:

張貼留言