2016年5月23日 星期一

23/5/16


23/5/16   MON   HOT
今日又要返工返學啦, 仲仲可能真係個天一光佢就醒, 睇吓我不如整黑D個窗簾, 唔係到暑假點算, 日日咁早起身我會顛! 搞掂佢地返學我又返工啦, 朝早要開會, 但我都已經變成咗一個配角, 是但啦有糧出得啦! 中午食完飯都係hea吓啦, 下午老細有返但全程喺嗰邊啦, 都好唔洗煩住我地! 放工又唔肯走喎, 搞到我都遲咗先走, 買埋餸接埋子元返到屋企都6點幾, 即刻煮飯啦, 7點幾已經煮好但老公都未返, 原來仲仲又搞事, 老公要執埋手尾先走得! 我同子元食先啦, 之後就對咗功課先, 跟住都係要洗碗抺地, 不過我開始燥底, 因為D嘢好似做極都唔完咁, 真係好灰好辛苦, 叫老公洗仲仲個杯袋佢就點子元去洗, 一句講哂一屋人都合作唔到囉! 我做到10點先去沖涼, 沖完出嚟叫做好番少少, 可能精神番D! 但仲有兩機衫要摺啦, 做好哂已12, 我諗唔明點解我日日都咁忙!

沒有留言:

張貼留言