2016年5月26日 星期四

26/5/16


26/5/16   THU   HOT 1號風球

今日都係如常咁返工啦, 揍咗佢地返學我就返工啦, 朝早做好自己嘢, 11點多就出門口過商會, 今日要開會呢! 先食咗個靚飯, 然後再開始做嘢, 都估到老細會帶埋低B妹過嚟架啦, 咁我都完全冇理過佢, 等齊人開會都晏咗, 又多嘢傾喎, 人多口雜咁都差不多4點先開完, 又有會員問大陸上網郵購單嘢, 又吹一輪啦, 咁老細呢個時候就問低B妹嘢, 佢竟然遊緊雲, 要另一個會員出聲話: 阿咩咩, 你老細叫你呀! ! 核突到呢, 你發夢還發夢呀, 唔好老細叫你都冇反應仲要人叫你先識應呀! 之後佢地行開咗, 另一個熟絡的老細講, 都唔知我老細點請人, 請個呆GE, 仲話走大陸線, 比人溶咗都唔知咩事呀! 4點幾老細仲未捨得走, Nicho都叫我一齊走啦, 唔洗理佢啦! 咁就閃人囉, 返咗長沙灣買咗餸先, 然後再去接子元! 已經攰到死, 唔理咁多啦休息吓先, 差不多7點先煮飯, 老公回來沖完涼食咗飯再K.O.仲仲, 佢瞓懶覺心情唔好, 所以早D捉佢去瞓算! 我就要睇吓功課咁啦, 等佢搞掂先去沖涼等等, 不過都算早架啦, 仲可以睇住琅琊榜咁摺衫! 老公就眼瞓瞓先, 我就睇埋J2套劇先瞓!

沒有留言:

張貼留言