2016年5月22日 星期日

22/5/16


22/5/16

今日回復正常的星期日安排, 不過仲仲都係好冇人性咁6點幾嘈醒我, 佢幾時先識放假唔洗咁早起身架! 比佢咁搞一搞我全日都勁攰囉! 迷糊了個幾鐘8點起身但都搞到8:45先出到門口, 過去接埋敏瑩佢地快買麥記邊行邊食, 跟住就上畫室啦, 我地就去食早餐, 然後去惠康買嘢, 再去元州邨等等, 總之大家忙忙咁夠鐘又接番佢地啦, 返屋企先對功課, 都係有錯漏啦, 係數學近來好似錯多咗, 成日都唔識善用D乘除法, 仲係到數數, 點得架! 12點幾佢又要出去踢波, 咁我同仲仲咪自己玩囉, 不過我都好忙, 仲仲都算肯自己玩, 整好子元個窗簾咪陪仲仲囉, 不過我真係眼瞓, 可惜又唔瞓得, 不如就摺埋D衫先囉, 唔係明晚摺4機摺死我呀! 差不多4點老公先買埋KFC返嚟, 勁餓囉, 食完抖一抖老公K.O.仲仲瞓覺, 我就要同子元溫書, 只係溫咗中文進評咋, 期間我又係到整理仲仲的功課, 我真係冇咩休息! 6點多佢兩個醒咗, 咁老公又要出去踢波, 我一揍二冇可能溫到, 咪放過佢先囉, 反正嫲嫲歸位揍番仲仲, 阿媽可以專心同子元溫書囉! 等佢睇埋美國隊長就出去買晚餐, 仲要去惠康買奶呢! 我今晚冇咩胃口, 所以夠兩個明天帶飯, 咁多把口食都唔洗100蚊抵啦! 食完執好嘢就捉佢地沖涼, 仲仲瞓咗叫做可以hea! 趕埋子元去瞓老公都返啦, 我真係攰爆都睇唔到咩電視, 邊睇邊瞓咁, 所以12點多自己入去瞓先啦!

沒有留言:

張貼留言