2016年5月7日 星期六

7/5/16


7/5/16   SAT   HOT*

今朝仲仲未夠7點就醒, 搞到我超級唔夠瞓, 兩個喺廳又嗌交, 所以成日要出出入入, 差不多9點老公竟然返到嚟, 因為佢地撘6:30班火車, 唔知點解又可以咁快喎, 咁唔理啦, 可以一齊出去食早餐, 之後佢又要去銀行, 我又要去超市, 所以返得屋企都11點幾, 又要對功課, 子元又要去踢波, 所以都對唔切功課, 本來今日想同子元執吓D唔啱啫GE, 但最終都冇動力執, 同仲仲玩吓執吓嘢, 2點多老公又來接我們出去食lunch, 一齊食完, 子元又要去打乒乓波, 仲仲就返屋企瞓覺啦, 本來我都想瞓吓, 但執得嘢嚟都晏, 所以都係hea吓算! 差不多7點老公回來接我地, 近近地去咗AEON食晚飯咋, 又行吓睇吓咁, 都差不多9點幾先走, 返去都係沖涼瞓覺, 我已經好攰, 老公就睇埋波先瞓!
 
 
 
 
 

沒有留言:

張貼留言