2016年5月9日 星期一

9/5/16


9/5/16   MON   HOT

今日真係blue Monday, 好唔想返工呢, 但為咗錢邊有得唔返, 唯有寄望明天1.5億六合彩啦! 揍咗子元仲仲返學就食早餐返工, 一朝早都係要開會, 所以做好吓D預備先, 開會前都係煩架, 因為搞公事, 經理真係有D搶嘢做囉, 話咩都佢負責, 咁我做咩呀, 係咪要炒我先, 係請補足! 總之而家間公司就煩啦, 多咗兩條友就多事, 老細又以為佢兩個好掂, 其實似係虛有其表囉! 午飯買咗米線, 跟住下午都係做吓公事做吓自己嘢啦, 放工前總監又返咗嚟, 喺我地呢邊講電話, 大大聲嘈住哂! 放工我照走啦, 買餸揍子元, 返得去都已經6:45, 快手煮飯啦, 老公喺嫲嫲到攞埋少少餸同湯返嚟就開飯, 飯後沖好涼就K.O.咗仲仲啦, 子元就要對功課同溫少少書, 就放佢休息, 我都沖涼啦! 之後仲有兩機衫要摺, 摺完都差不多要瞓啦!

沒有留言:

張貼留言