2016年5月24日 星期二

24/5/16


24/5/16   TUE   HOT

今日都係如常咁返工返學啦, 仲仲又係早起身, 我又局住早半個鐘醒! 揍完子元就閃返去快手出門口, 因為老公今日話要早返公司, 所以早D車咗我地入青衣, 咁就去咗麥記買個早餐仔一齊食, 但仲仲主力飲咗個橙汁! 差不多時間就過去接更, 揍完佢地見時間啱就撘巴士, 好在夠早因為去到美孚都塞! 朝早都hea, 雖然老細返咗嚟, 但都係同佢D愛將開會啫, 唔會理我地, 午飯後都係睇吓電視啦! 下午都係做吓公事做吓自己嘢, 又同個FD呻吓咁啦, 因為近來真係好攰好辛苦! 返到屋企有做唔完GE嘢咁, 開始頂唔住! 放工買完餸接埋子元返到去都就嚟7, 快手煮飯囉, 今日都算快手煮好, 食完飯望住一枱嘢要執, 完全唔想做! 咁入廚房洗埋D嘢先啦, 出到嚟老公竟然會收碗喎, 但讚佢又冇反應咁, 我都覺淡咗GE感情係要時間培養番, 始終生活磨人, 唔通仲好似熱戀咁咩! 之後都係兩隻細沖涼睇功課瞓覺啦, 未夠10點已可以沖涼, 不過今日我好攰, 11點套劇都睇唔到, 瞓覺!

沒有留言:

張貼留言