2016年5月25日 星期三

25/5/16


25/5/16   WED   HOT**

今日都係如常咁返工返學啦, 朝早仲仲而家真係醒咗唔會嘈我喎, 我估佢真係聽明咗我之前講GE, 聽到鬧鐘先至起身, 咁我都有得休息吓嘛! 揍咗佢兩個返學我就返工啦, 今朝都係冇咩特別, 做吓自己嘢咁啦, 午飯後去咗AEON, 周三特價日又買咗80蚊嘢, 都係食嗰D, 唔太過份啫! 買完回來下午其實都冇咩忙, 咁啱新造嗰D櫃送嚟, 咪要幫眼睇住囉, 咁就hea咗一個下午啦, 放工返去接子元, 今日唔洗煮飯, 嫲嫲話出去食因為我嗰邊今日停水停電, D二出去食啦, 咁接咗子元返去等老公嚟接我地, 去咗長沙灣一間餐廳試吓, 點知間嘢好串, 又要齊人先入得, 咁到我地齊人時, 3條友突然出現就比位, 我話我D人到咗架啦, 咁奶奶行得慢嘛, 你望都唔望就比位人先, 點得架! 我咪出聲話唔食囉, 個女人先話我有位比你, 我都再話唔食架, 咁佢再出聲話有房呀咁咪算囉, 不過食物都係麻麻地, 係平架咋但都唔會再食! 食完買埋糖水就送嫲嫲返去我地就返屋企, K.O.咗仲仲就到子元, 佢又未做哂英文份練習, 我又未同佢對功課, 搞掂哂都9點幾, 佢今日派中進有滿分喎, 佢呢個神經刀真係好難估! 沖完涼陪埋佢瞓, 就可以快手摺衫休息, 今日心情好好呀, 可能唔洗做咁多嘢! 睇完劇12點幾先瞓!

沒有留言:

張貼留言