2017年4月11日 星期二

11/4/17


11/4/17   TUE   HOT

今朝仲爺有一齊起身, 我又可以輕鬆點, 但竟然唔記得比子元食藥呢! 揍咗仲仲返學我地先去食早餐, 老公今日sick leave, 所以可以車我返工, 佢先去睇醫生啦! 咁返到公司都冇咩GE, 深哥過咗嚟簽票, 經理又帶個新下屬過嚟遊吓啦, 咁都係咁做嘢架啦! 午飯後同咗KIKIAEON睇吓玩具, 佢要買嘢比FD, 下午回來都係hea吓做吓嘢啦, 放工老公嚟接我, 佢已經買咗今晚的餸, 因為煮大將湯, 去接埋子元同仲仲就回家, 老公煮嘢, 兩個細玩玩具畫畫, 我就執吓仲爺唔啱著唔啱用的送埋比人! 食完飯佢地沖埋涼, 叫子元同仲爺溫書洗杯袋講故事, D衰囉外判哂比佢做, 咁我要做其他嘢嘛! 睇電視到10點幾先沖涼, 摺衫打機睇電視差不多1點先瞓!

沒有留言:

張貼留言