2017年4月17日 星期一

17/4/17


17/4/17   MON   HOT*

話咁快就最後一日假期, 真係太快啦! 琴晚都算瞓得唔錯, 起碼我係聽到子元醒我先醒醒地, 知佢又自己走咗出去洗面刷牙, 真係好可愛呢! 我都瞓到8點幾先真係醒, 因為仲爺都醒埋, 大家都慢慢要起身梳洗出去食早餐啦, 9點多去到飯堂, 團餐嗰D食完我地可以叫粉麵, 食得嚟10點先開始玩, 去咗排射箭, 老公又帶仲仲去遊戲室, 咁射完箭就去番康樂室玩足球機, 今次camp真係好多人, 唔似得上一次咁人少少玩到好多嘢! 本來想去踩多次單車, 但已經完哂宿營那批活動, 所以只可以去吓遊樂場同打籃球, 玩到差不多12點真係太熱啦, 返房沖涼執嘢走人, 去市中心食埋嘢行咗陣就回家! 返得屋企都2點幾, 仲爺喺車瞓咗所以返到屋企唔瞓, 老公反而就勁瞓, 好在仲仲自己玩lego都玩咗好耐, 5點幾老公仲未郁身, 睇個勢亦未必會出街食, 咁我就有點火咁去咗買餸囉, 行到出街市先有嘢好買, 返去又煮又洗咁, 抺埋地都8點幾, 捉佢地沖涼後, 子元都好生性, 又幫我K.O.仲爺, 又幫我按頭咁, 比佢睇埋9點半套劇都要瞓啦! 我地都唔算夜, 尤其我又冇瞓晏覺呢!
 
 
 
 
 
 
 

沒有留言:

張貼留言