2017年4月8日 星期六

8/4/17

8/4/17   SAT   HOT


今日係忙碌的一天, 仲要一個人走嚟走去真係夠哂攰! 朝早兩隻嘢6點幾起咗身, 子元幫我頂咗個早更, 我8點先起呀, 跟住就梳洗去畫班啦, 期間約咗程生去食早餐啦, 搵人hea吓嘛, 跟住上咗小童, hea到夠鐘先過去接笨元, 然後回家! 教仲爺做功課真係咩血壓都上頂, 諗起都火, 突然覺得子元係易教! 12點幾又要出門口, 揍子元去足球, 本來諗住同仲仲食埋午飯吽到夠鐘, 好在程生又話一齊食晏, 咁就叫做有人陪吓, 仲爺又可以同婷婷玩, 差不多2點佢地又要去畫室, 我就落球場等笨元到2點多才接佢, 行得過荔天啱啱好! 揍咗佢去我可以回家了, 請咗保姆幫我接呢! Barry3點幾過去幫咗我接, 我就可以喺屋企休息吓, 哄咗仲仲瞓覺做少少家務就抖吓, 4點幾Barry揍咗子元返嚟, 仲買咗壽司比佢食, 等笨元沖涼服侍埋佢食啦,  佢又捉住Barry玩棋玩Card Game, 真係替佢辛苦! 之後佢都未走, 其實我都攰, 子元就開咗美國隊長睇, 咪由得佢睇, 我都想休息吓, 有心無意咁依住咗Barry嚟瞓, 係有少少有心, 佢知我肩痛, 又幫我按頸按背, 若不是Janice打嚟, 可能會點呢, 都冇咩可以點啦! 同佢係有過嘢, 但大家都知只係一片霧, 喺對方身上只係得到一D久違了的戀愛感覺, 所以適當時少許曖昧就算了! 佢知我病咗又冇飯食, 就請我晏D落去食飯, 落到去, 佢又變番做佢好老公的角色呢, 我亦做回我的好媽媽, 有時我都諗, 以上GE感覺係咪淨係我自己諗多咗呢, 就好似好多年前咁, 原來大家都互有好感過, 只係各自都已經有段戀情, 唔諗住再去做錯事! 食完飯, 兩隻細GE搗亂完就返屋企啦, 沖好涼趕佢地去瞓! 老公原來係今晚飯, 佢講錯咗我知明天才返呢, 咁我就等佢門等到12點幾, 終於見到佢返咗, 感覺實在好多!

沒有留言:

張貼留言