2017年4月9日 星期日

9/4/17

9/4/17   SUN   HOT


今日變番一般的星期日呢, 朝早hea到10點幾先梳洗出門口, 去長沙灣食早餐, 再揍子元去打鼓, 跟住老公就車我地返屋企, 比仲仲玩吓玩具, 我就預備換床單, 仲爺又要幫手喎, 都唔知佢幫到幾多, 換完一輪出咗身汗個人反而醒神咗, 連扭到條頸都好番, 我呢D仲唔係賤骨頭, 要做先精神! 換好哂整咗D嘢比仲仲食, 3點幾先趕到佢上床瞓, 點知不久老公回來, 仲話我點解唔聽電話, 但我真係冇為意個電話有冇響喎, 唔緊要啦, 最終只係想找我落去食嘢, 因為在香港地撞到程,張,溫三家, 所以一齊食個飯囉! 食完佢地就去睇戲, 我地就返屋企, 仲爺要瞓覺, 子元要溫書, 我要摺衫! 做好哂仲爺起身都7點, 收拾吓出去食晚飯, 仲仲要食火車壽司, 咁咪去咗荃灣食, 就行咗一陣囉, 再食埋糖水先肯回家, 已經11點多, 快手沖涼瞓覺, 但我今日就好精神喎, 可能今日醒吓瞓吓咁都9點幾先起身, 比平時已經瞓多好多呢!

沒有留言:

張貼留言