2017年4月7日 星期五

7/4/17

7/4/17   FRI   WARM
今朝真係好唔舒服啦, 唔睇醫生唔得, 所以朝早揍咗仲仲就去法國睇醫生, 排得嚟睇得嚟仲要打埋針, 又要再量血壓, 因為真係高到有D嚇人, 葉醫生寫埋轉介信等我可以去睇公立, 因為血壓高未必關心臟事, 可能係其他原因, 但我都唔知排咩check, 去咗睇門診先算! 攞埋藥返到屋企都12點了, 收拾吓食個包食埋藥就休息吓, 到咁上吓先煮咗個麵食, 然後咪攤吓囉, 嫲嫲2點幾揍咗仲仲返嚟, 返到嚟我都仲係一pat嘢咁架, 比佢玩到3點幾就一齊入房瞓, 瞓到6點幾我又要出門口去接笨元游水, 跟住又要抬番D嘢返上樓, 8點幾又嚟接番佢, 本來想去香港地食晚飯但要等十幾張枱, 咁就不如去北海道囉, 食完我又要返去瞓, 食咗藥都真係會攰!

沒有留言:

張貼留言