2017年4月6日 星期四

6/4/17

6/4/17   THU   WARM


今日老公要飛, 不過係下午先, 但日間都係正常咁過! 我就唔多正常啦, 喉嚨愈來愈痛, 食咗藥都冇咩用, 但又唔敢唔返工住喎, 唯有死頂住先啦, 今日仲要冇帶飯, 午餐時見有D胃口就買咗個日式大餐, 下午開始又攰啦, 叫做搵D嘢做吓咁, 繼續hea吓做吓啦, 臨放工前老細先返嚟, 真係比佢嚇鬼死! 放工照樣去揍笨元啦, 不過就直接入青衣, 因為要揍埋仲仲嘛, 所以返咗青衣晚飯, 返到去都差不多有得食, 幫手開吓飯咁, 仲爺點唔合作我都唔理啦, 呢到唔係我主場嘛我唔負責! 食完佢地又要睇電視, 8點半先肯走, 撘得車返屋企沖埋涼都9點幾, 快手瞓覺, 我都要休息!

沒有留言:

張貼留言