2017年4月22日 星期六

22/4/17


22/4/17   SAT   RAIN

今朝要照常返工, 所以都係8點要起身, 梳洗好捉埋佢地起身, 老公車咗我返工, 佢就揍子元去畫班, 放工前仲爺上咗嚟搞事, 跟住就去球場附近午飯, 接埋子元去乒乓球就返屋企, 老公把握機會瞓陣, 仲爺就唔肯瞓, 等子元打完波回來沖個涼就入青衣, 攞埋蛋糕上嫲嫲到切, 跟住就出去朗豪食自助餐, 仲爺喺車瞓鬼咗, 一路要抱住佢手都軟, 6點開始入場坐下, 仲爺繼續瞓, 我地有我地食, 嘢食都唔錯GE, 不過我又唔係餓得咁緊要, 所以都唔算食咗勁多! 食到7成就叫醒仲爺, 食咗碗粉, 仲有鵝肝咁, 當然要食雪糕啦, 佢都算合作架啦, 不過食飽真係幫助腸道運動, 食飽仲爺仲要POPO, 真係玩死! 老公揍咗我地回家, 佢同大包約咗個美國返嚟的朋友去飲嘢, 我就要返去照顧住兩個baby, 子元就要睇埋電視先! 睇住電視諗住等吓老公門, 不過1whatsapps佢都話未飲完, 於是都係瞓先啦!
 
 

沒有留言:

張貼留言