2017年4月16日 星期日

16/4/17


16/4/17   SUN   HOT

今日去camp, 朝早瞓到10點多先起身, 我琴晚基本上就執好嘢, 係老公未執啦, 但佢都冇咩執GE! 執好出去食早餐, 食完就揍子元去打鼓, 期間我地就去入吓油等等! 約咗Letty佢地喺深水涉嗰頭食嘢, 不過我地太晏食早餐, 所以都係輕食咋, 食完就渣車入去西貢啦, 聽完簡介再入得房都3點幾, 我最想去玩吓繩網, 本來想捉埋子元一齊玩, 但要10歲以上, 所以都係得我一個玩, 佢地揍哂D細去踩單車, 我玩完個有D求奇GE繩網後就過去join佢地, 子元竟然踩到兩輪車, 仲爺就上身破風咁GE feel, 下身就IQ博士電髮電髮咁! 好好笑! 跟住佢地去咗踢波, 我想射箭所以又賣甩佢地自己去玩! 6點多收拾出發去市中心食海鮮, 準時7點出到去就有得食, 都算OK好味啦, 食完就去番嗰間甜品食榴槤忘返”, 真係好好味呀! 食埋就返營舍啦, 得番好少活動可以玩, 老公陪仲爺去遊戲室包場咁玩, 我地就喺康樂室玩囉, 10點要散啦, 返房執嘢沖涼, 仲爺11點多比我地K.O., 大嗰三個就玩board game, 玩到12點幾比我地強制停止, 要佢地瞓覺, 我地大人就吹吓水咁, 1點多都開始要瞓啦!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

沒有留言:

張貼留言