2017年4月23日 星期日

23/4/17


23/4/17   SUN   COOL*
今日係子元9歲生日, 出年就開始進入雙位數呢! 不過今日真係冇咩慶祝活動, 一來迪士尼又去咗, 二來本身daddy話今日要飛嘛, 所以D慶祝都提早咗, 咁今日咪照平日的活動咁囉! 朝早係唔想起身架, 老公琴晚都唔知幾點返, 佢廢事嘈醒我地就喺廳瞓, 咁仲爺醒咗要睇電視咪叫番佢入房瞓囉, 仲爺起身又點會放過哥哥, 咁又重覆平日的吵鬧啦, 10點多我地先起身, 梳洗出門口都11, 去小童入埋簽, 車埋程生同婷婷返去, 就去食早餐, 然後子元去打鼓, 我地就去入吓油買吓嘢, 夠鐘就去接番子元去踢波, 有兩個鐘時間我想去行街, 所以就去咗荃灣, 泊好車去咗荃灣廣場, 老公問我睇唔睇吓HNM, 咁就買咗兩件衫一條褲, 感覺上出街唔係只係為咗佢地, 我都係買七八十蚊件GE嘢啫, 唔過份呀! 夠鐘返去接番子元, D嘢佢又要補番游水, 我地就返屋企, 老公第一時間補眠, 仲爺就搞咗好耐都未瞓, 我都唔理得佢咁多, 夠鐘就要去揍番子元, 返嚟沖好涼就叫兩隻豬起身, 約咗人晚飯, 又要入青衣接嫲嫲同大包, 6點幾出到去食大牌檔, 不過係同老公的舊街坊食飯, 所以我都係冇咩傾, 照顧住兩隻細GE食飯就算, 食完送番嫲嫲佢地返去本來就回家啦, 但我覺得子元今年都冇自己切一個蛋糕, 好似唔知點咁, 於是就去milk top買咗個蛋糕返去切啦, 沖完涼食埋蛋糕就瞓啦, 明天返學啦,我地就打吓機睇吓電視咁啦!

 
 
 

沒有留言:

張貼留言