2017年4月21日 星期五

21/4/17


21/4/17   FRI   RAIN

今日係子元慶生日迪士尼之旅呢, 我地預11點才入到去, 因為朝早仲有嘢要做, 首先我要上PMH排內科個期, 跟住就食早餐, 寄信, 訂蛋糕等等, 準時10:30接埋婷婷就入迪士尼啦, 婷婷等於一張$200的泊車飛呢, 我今日就好似三個小孩的母親咁啦, 全家幅全部都5個人! 入到園首先要換襟章, 婷婷要換VIP個章, 子元就換生日章! 第一站去小小世界過吓冷河先, 跟住玩埋轉轉杯, 就要趕去玩poohpooh, 因為攞咗fast pass, 玩完趕去睇巡遊, 老公就去攞ironmanfast pass, 睇巡遊時仲仲睇得好enjoy, 一睇完就採納程太建議去排魔法書, 不過要排大半個鐘呢, 咁子元又唔好睇, 咁佢就同老公去玩ironman, 我就帶住兩個細喺到排, 好在有嘢食佢地都靜咗一排, 終於入得場啦, D音樂劇最啱仲爺睇, 見佢好留心咁睇, 每完一幕就拍手咁, 真係好可愛, 婷婷就睇咗好多次, 都知到哂有咩睇! 由於要就番個fast pass時間, 所以一完場我就同老公交換, 馬上同子元去玩多次Ironman, 真係好玩喎, 好似真係飛緊咁, 對我嚟講已經夠刺激! 玩完呢個已經差不多3, 真係要去食嘢, 點知一路食個天一路黑, 就知道大雨嚟緊, 快手食完嘢諗住去巴斯嗰到避, 但未去得切已經大雨到爆, 不過都幾好玩! 排到入去玩巴斯, 出到嚟就過去睇吓ironman個裝備展係咩, 都排得耐架, 但原來係可以同Ironman影相, 子元仲爺最開心啦, 衝住出去咁滯! 影完相子元話要再玩巴斯, 咁今日佢先係主角嘛, 就再去玩囉, 玩完出嚟見彈弓狗開番啦喎就過去排囉, 玩埋呢個就走啦, 一路行出去子元一路狂收集貼紙! 出去換埋衫上車, 出荃灣食高速線壽司, 仲爺食到尾已經半睡狀態, 最後企喺地吓伏咗喺櫈瞓咗, 老公就抱佢上車先, 我等婷婷食埋, 埋埋單就去滙合, 送婷婷返婆婆到, 任務完成! 回家放隻臭仲上床著條片就瞓啦, 佢都暈哂冇得沖涼, 好在抺咗身啫! 我地沖好涼都hea吓休息啦, 我衫都唔摺淨係洗咗衫咋, 老公好眼瞓, 10點幾已經走咗去瞓, 咁我自己睇電視到12點幾1點先瞓呢!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

沒有留言:

張貼留言