2017年4月20日 星期四

20/4/17


20/4/17   THU   RAIN

今朝老公只係揍仲爺入嫲嫲到, 子元就去Letty屋企, 因為有籃球打, 朝早要喺佢屋企托管住先! 我就返工啦, 今日都冇咩特別, 係老細一早返咗嚟, 好在冇過嚟搞事, 但午飯時又勁早返哂嚟, 搞到我想睇吓套新劇都冇機會! 下午都係做吓公事做吓私事啦, 老公突然話揍唔到仲仲返嚟, 咁我唯有叫阿媽幫我揍子元返屋企, 我就入青衣揍仲爺, 因為之前買咗個沙律菜再唔食就過期啦, 所以返嚟煮粉食就算, 都係咁洗碗吸塵抺地啦, 捉佢地沖好涼就要仲爺瞓覺啦, 子元就要睇埋電視10點幾先瞓, 本來我叫佢執好明天去迪士尼個袋佢都想唔做住, 梗係比我丙啦, 我都要執定嘢先啦! 老公要應酬公司D高層, 佢最怕就係呢D, 陰公豬!

沒有留言:

張貼留言