2017年4月29日 星期六

29-30/4/17


29-30/4/17   SAT-SUN   SUNNY

今日係幾廿年後再有機會露營的日子, 不過朝早依然係要返工, 所以琴晚就要執好哂D, 今朝只係搬落車, 我就買早餐返工, 老公就揍住兩個細! 差不多放工老公放咗兩個細上來, 玩咗一陣夠鐘就走啦, 先去KFC食嘢, 然後再去同柴sir佢地會合, 我地都未算最遲, 2:15左右已齊人, 一齊出發啦! 由於塞車, 都差不多3點多先去到營地, 不過營地方面的安排都幾差, 我知我地係團體book係平D, 但你都唔係咁大細超架嘛, 叫我地去D草高到keens咁高的地方札營, 冇病呀嘛, 又話會有幾多人, 會冇位, 根本就冇DGE事囉, 我地自行選擇咗另一個位, 佢又過嚟要我地搬, 咁好啦應佢要求搬囉, 但佢要我地搬過去個位, 根本唔合適, 今次係好多蟻, 唔係幾隻喎, 係人地一族族喎, 點可能喺上面瞓呀! 最終都係去番我地選擇咗嗰個位照札, 話知佢! 結果4點幾終於札好營啦, 可以去玩第一個活動 氣槍射擊, 連仲爺都有得玩, 真係難得! 玩完射擊就到另一重頭環節 睇日落! 不過要渣車過去再行, 條山路都幾斜, 落山係最難, 因為要同埋仲仲! 終於行到去平地, 個境真係好得意, 因為望到深圳嗰邊係高樓大廈, 但香港呢邊就係田, 好大對比! 睇吓個日落幾咁細啦, 大家影吓相咁, 又行返去上車返營地, 開始要煮飯, 但原來喺嗰個環境煮飯真係幾吃力, 因為已經天黑哂, 叫做夠燈夠枱已經好好, 我地都算分工, 程太睇住兩個細, 算係精神上最吃力, 我地32小就負責煮, 又要洗菜又要攞水, 營的位置同水源嗰邊又遠喎, 真係行都腳軟! 大家切切煮煮洗洗咁, 9點終於食得啦, 真係好肚餓! 食完又要洗, 堅多嘢洗, 洗個環境又麻麻, 所以都幾辛苦! 我同程生洗碗GE同時, 陸生就同兩個細沖涼, 程太就同兩個囡沖涼, 所以我地合作無間地, 仲可以煮埋個腐竹糖水, GE時候我就去沖埋涼, 得凍水涼真係最攞命, 個環境已經幾差仲有凍水, 我真係凍到震, 但露營有得沖涼仲想點! 食埋個糖水執好D, 我個小幫手已經搞掂咗仲爺公瞓, 真係好叻仔! 搞到12點多我地大人先瞓, 好好彩我地嗰個營係大少少, 都算瞓得OK, 係地吓硬囉, 我呢D老人家會瞓得幾辛苦咁解啫! 瞓到5點幾聽到仲爺喊醒, 老公過去抱咗佢過嚟瞓, 好在都瞓得番, 7點幾我聽到子元已經起身, 咁仲爺又瞓到, 我見都要起身梳洗煮早餐, 同埋捉子元去梳洗, 返到嚟陸生仲瞓緊, 仲仲就醒咗, 又到同佢去梳洗囉, 9點前要煮好食好早餐執好埋嘢, 因為要準備導賞團, 開場只係喺營區內, 但兩個細似乎唔適合行, 因為預計要兩個鐘, 所以陸生好偉大咁帶兩個細上車休息, 我地就去行, 睇草睇牛食豆腐花餵羊咁啦, 話唔辛苦就假, 不過都係體驗嚟GE! 返番營地已12, 開始要收營放番嘢上車, 好在帶咗吹泡泡比D細玩, 咁只要見佢地喺視線範圍內就可以, 時間關係子元要趕2點前去到踢比賽, 所以先車咗我同仲爺返屋企, 老公去小童還物資然後去球場啦! 我同仲爺沖好個涼本來想捉佢瞓, 點知條友喺車瞓咗就唔肯瞓, 初頭趕咗佢入去我都可以做嘢, 十九幾萬樣嘢要洗, 又要摺衫等等, 做到3點幾叫做做好啦, 咪捉仲爺上床瞓囉, 點知佢都係唔肯瞓, 總之就激慶我啦, 好在4點幾老公佢地返咗嚟, 咁我都冇再理, 點都瞓吓先, 因為個頭真係好痛! 6點多老公話要起身出去食嘢, 因為佢又要踢波喎, 所以出咗去食完米線返嚟, 就叫兩隻豬沖好涼玩吓, 9點前就K.O.咗仲爺先, 子元都唔係太夜瞓, 呢兩日體力消耗咁勁, 仲唔快D休息咩! 我就等老公回來食埋糖水先瞓呢!

沒有留言:

張貼留言