2017年4月19日 星期三

19/4/17


19/4/17   WED   HOT

今日都係老公揍咗兩個入去我就返工啦, 買埋早餐返去都有D, 食埋就做吓嘢, 要開吓會嘛, 夠鐘就開飯, 今日起J2有番好睇的韓劇, 終於唔洗睇都市閒情! 午飯後都係做吓自己嘢, 老細返咗嚟又叫埋我一齊開會喎, 是但啦! 而家呢個新同事點都易合作過舊嗰件, 我都OK GE! 終於等到老細都走埋就可以輕鬆D! 放工直接返青衣, 但因為遲咗走, 見到巴士站條人龍都怕怕, 不過見到兩架車都係好快有都算啦, 點知第一架42A爆咗上唔到, 咁又話1分鐘後有車, 點知假GE, 咁唯有留意43C, 見到有車即刻跑去龍尾, 排到我時其實已經迫唔到, 但點都要上, 實在等咗太耐! 入到去等開飯, 老公又要7點多先返到嚟, 食完回家都8點幾, 沖好涼就捉佢地做埋功課, 然後仲爺玩陣就要瞓啦, 子元掛住睇電視, 功課做得好求奇, 我等對功課時先同佢算帳! 我都係如常咁沖涼摺衫睇電視啦, 老公星期日要飛呀, 仲要飛足1星期, 我又要單打獨鬥又要心掛掛啦!

沒有留言:

張貼留言