2017年4月5日 星期三

5/4/17


5/4/17   WED   WARM

今日都要返工啦, 諗過係咪請病假, 但放咗幾日假啦再請真係唔多好, 所以硬著頭皮都要返工! 返到去食咗藥其實都攰, 但朝早可能要開吓會出吓信等等, 老細又返咗嚟一陣, 所以都未有機會瞓! 午飯買咗車仔麵食咋, 跟住都係hea吓啦! 知道老細唔會返就可以輕鬆吓, 老公話突然明天要飛, 佢睇完醫生又食咗藥, 迷迷矇咁又話咗OK, 不過抖咗一日應該好D , 明天可以去到GE, 公司可能知佢等錢洗呀, 比佢飛密D, 不過係我辛苦囉, 星期六日又要學呢樣嗰樣都唔知點算, 所以都要搵吓幫手! 放工老公嚟接我, 又再接子元和仲仲, 買咗粥返去食, 食完可以玩陣先沖涼, 我仲要睇功課等等啦, K.O.埋仲爺都9點幾, 老公都等我沖完涼出嚟先瞓啦, 我又要摺衫休息吓啦, 不過我自己食咗藥都攰, 12點未夠就瞓!

沒有留言:

張貼留言