2015年5月10日 星期日

10/5/15


10/5/15   SUN   HOT**

今日係母親節, 我就話係激母親節囉! 首先朝早柏仲又係6點就醒啦, 但真係唔洗咁早嘛, 我咪K.O.番佢囉, 點知又唔知醒啦, 瞓到8:45先醒, 出廳見到子元喺到睇緊電視, 我咪話佢做咩唔叫我地起身囉, 9點鐘畫班嘛, 於是老公快手同佢出門口, 我就同柏仲後join, 我梳洗完佢都醒啦, 咁食埋奶就出門口啦, 過到食埋早餐就去買吓餸, 主力係買今晚條魚, 然後去咗萬寧買尿片, 用埋張優惠卷後都平咗好多, 行返去接笨元放畫班, 我就返屋企, 但柏仲唔多肯瞓, 我都邊做家務又邊試吓哄佢, 都係唔瞓, 咁咪快手煮個肉碎粥佢食, 點知食到一半佢就迷啦, 咁佢先肯瞓, 我就可以休息啦, 3點多佢醒啦, 咪整番熱個粥比佢食囉, 餵到咁上吓老公就返, 等佢地沖好涼, 食咗D麥記呀KFC, 睇完Running man就去超市買買嘢, 回家後同子元溫默書, 初頭叫佢自己溫住先又呆又發脾氣, 結果等我餵完奶, 又要入房哄佢, 咪快手溫好囉, 好在奶奶早過嚟, 幫手睇住柏仲, 因為陸生已經開始煮緊飯, 終於溫好咪大家齊齊玩吓等食囉, 陸生真係煮得好慢, 我知慢工出細貨, 但真係唔好咁慢囉, 煮咗足足3個幾鐘! 所以8點多先有得食, 食完阿媽同怡都閃先啦, 仲要執手尾有排搞, 好在老公自己執埋手尾洗埋碗, 咁我只係抺地, 同柏仲沖埋涼食埋奶可以瞓, 子元就話要睇綠燈就比佢睇到10點幾先瞓!
 
 

沒有留言:

張貼留言