2015年5月8日 星期五

8/5/15

8/5/15   FRI   HOT
今日老公仲可以放多一日假, 所以佢揍柏仲入青衣, 我就返工啦, 柏仲今朝竟然8點先知醒, 所以我可以閒吓啦, 佢好似知以後一定要同哥哥一齊出門口冇得瞓晏D, 今日瞓番夠佢! 叫得老公起身執得嘢嚟都晏啦, 仲要買早餐返去食, 真係有D! 朝早都係做吓自己嘢, 午飯後都係hea吓啦, 又同個網友繼續找找新加坡旅行資料啦, 一路都冇為意架, 老細突然4點多走返嚟喎, 好在之前剛剛心血來潮做商會的會議記錄, 攤到一枱都係嘢啫, 否則又比佢話我冇嘢做! 之後都一路做嘢做到放工, 今晚就好忙碌, 先返屋企執好嘢, 程生打嚟話可以渣車嚟接我過小童, 上去同佢地換好衫, 就過深水埗游泳池啦, 放咗佢地入去, 又返荔欣同老公會合, 接番柏仲, 佢又跟我地車過咗泳池睇子元游水, 因為佢踢波踢10, 唔趕但又唔啱時間一齊食飯, 之後我同程生就上元州接婷婷, 最好笑係敏瑩婆婆攞玩具比柏仲玩, 婷婷就係咁搶番! 一齊又去番泳池接放水啦, 叫咗子慧媽先去幸福邨茶記擺住叫餸等我地! 終於接咗佢地啦, 2個大人揍住5個細路, 先去茶記, 我仲要15上去, 程生去接程太過來! 叫好哂餸有得食, 安頓哂DGE食嘢, 程太佢地都到啦, 好忙亂咁食完餐飯, 程生先送咗佢一家返屋企, 再回程車我同子慧媽返去, 佢話自己變咗小巴司機, 好搞笑! 返到去我光速搞掂佢地兩個瞓覺, 本來都想子元做吓功課先, 但做唔夠5分鐘就瞓咗, 都係叫佢快D瞓算啦! 我可以安心地沖個涼, 終於可以攤抖吓時都10點幾啦! 跟住又到Barry拍門, 老公約咗佢上嚟交收隻戒指, 馬上比咗錢佢架啦, 不過佢好似想等老公返嚟先, 咪由得佢坐囉, 反正我大把嘢未做, 搞掂哂嘢就坐埋梳化睇電視啦, 坐到12點佢都話攰, 冇再等老公返嚟交貨, 不過佢走咗不久老公都返啦, 仲買咗糖水我食, 我食完都喺梳化瞓咗, 差不多1:15佢沖好涼食埋嘢休息完先叫醒我呢!

沒有留言:

張貼留言