2015年5月1日 星期五

1/5/15

1/5/15   FRI   HOT
今日明明係假期, 但6點就比人嘈醒, 真係好殘忍! 8點幾出去食早餐, 笨元又話要試吓唔用輔助輪踩單車, 咁老公咪幫佢拆咗囉, 去食早餐時踩一陣唔多成功, 但都冇咩GE, 但食完落去再試, 係咁唔得又整到就喺到顛啦, 仲要發脾氣, 我咪火囉, 鬧佢仲要惡番你轉頭, 仲要走咗去, 真係火到我顛, 最終係找得番佢, 但都搞咗一輪先肯返上樓啦, 我真係未試過咁嬲! 咁返上樓後同佢對埋功課, 老公就負責仲仲, k.o.咗仲仲又對哂功課後, 我就頂唔住入咗子元房瞓覺! 瞓到點幾柏仲醒咗先約程生佢地出去食TEA, 落樓先知A座有人跳樓, 唉...又嚟! 不過我都睇唔到D咩, 都係聽到! 跟住出到大家樂食完嘢就去荔枝角公園玩啦, 遊樂場隔離就係單車徑, 大細都有得玩, 大人又有位坐吓輪吓更! 玩到5點幾返去啦, 諗住各自返屋企沖完涼再去曼克頓山食晚飯, 但撘緊巴士返去時見好多消防車向屋企方向走, 真係荔欣苑火燭, 不過就係C座, 老實講真係鬆咗口氣先, 跟住就係大家打電話通消息, 都真係燒得好勁, 十幾層向上都黑哂, 我地可以照返屋企, 但C座就要梳散! 返去沖好涼就休息一陣出門口, 本來想食元氣但勁多人, 最後轉咗場食茶記, 都好食呀! 食完去掃埋貨就回家了!

沒有留言:

張貼留言