2015年5月15日 星期五

15/5/15


15/5/15   FRI   HOT

今日都係5點幾就比人嘈醒, 其實再係咁落去我真係會顛, 有咩辦法令柏仲瞓晏D! 起身梳洗揍仔啦, 今日嫲嫲出嚟, 本來我想返工前吸塵抺地, 但個吸塵機又未叉電, 最終都吸唔到, 咪找其他嘢做囉! 嫲嫲嚟到, 一齊去大快活食早餐, 我就買外賣返公司食算啦! 朝早都係做吓自己嘢啦, 午飯後本來以為老細唔返啦, 點知另一個老細同佢老婆返咗嚟用電腦睇嘢, 完全係令到人做自己嘢時要偷偷摸摸囉! 跟住老細又返咗嚟, 都係阻住哂架啦! 放工即閃去小童幫子元轉裝, 跟住返屋企執齊嘢, 柏仲見我返, 又走埋嚟摟你又要你抱咁, 可愛到呢! 我都執齊嘢齊齊去游水, 咁鬼熱乾等好辛苦! 去到接咗佢地就打的過去啦, 齊齊入閘去家庭室, 齊齊跟埋阿sir上泳池啦, sir好搞笑地話, 你都可以一齊落埋水, 我梗係唔會去嗰個BB池啦, 一齊做咗熱身就各有各有啦, 不過半年冇游過, 仲未適應番, 一次來回連休息要5分鐘, 所以半個鐘都係游得6個來回, 仲要超攰, 上水時真係有D暈暈地, 過去睇一睇佢地游成點, 見到子元攞住塊板都算游得OK, 但敏瑩好搞笑, 唔多去水咁又沉沉吓! 佢地上咗水阿sir都叫我可以直接帶佢地去換衫, 原來家庭室係咁樣, 另外有幾個大的沖身室, 除我地外, 同另一個妹妹一齊去咗一個室, 因為人地媽媽一早霸住咗比個囡換, 咁我地都唔好意思咁入埋去算啦, 因為已經冇房! 搞掂出到嚟程太剛剛到, 一齊行過去森記食嘢, 食吓吹吓水咁, 時間過得好快, 食完就返屋企了, 快手叫子元沖涼瞓覺, 柏仲就飲奶瞓覺, 終於到我可以沖涼, 然後睇電視休息啦, 突然聽到子元咳, 馬上叫佢落床, 入到廁所已經嘔, 佢一咳起條氣就嘔, 好在而家大個D已經叫到佢入廁所先嘔, 諗起以前成日換床單真係攞命! 總算搞番掂佢入房瞓, 我地依然未瞓, 其實都攰攰地架啦, 但都1點左右先瞓呢!

沒有留言:

張貼留言