2015年5月14日 星期四

14/5/15

14/5/15   THU   HOT
老公個鬧鐘未夠6點就響, 搞到我都冇覺好瞓, 柏仲又醒埋, 變相我又冇得瞓到6點半先起身! 揍咗子元返學就返上樓做番每日要做GE, 然後揍柏仲入青衣, 今日早D出門口, 撘到早一班車, D入到去, 但出番嚟想買早餐時就發覺9點係勁多人買早餐, 結果去咗買KFC! 朝早都係做自己嘢, 午飯後睇電視啦, 老細又返咗嚟阻住哂人地睇, 係咁講嘢, 下午都好忙, 因為老細係到好多嘢跟, 不過都唔緊要啦, 重點係佢下星期忍唔住返澳洲慰妻, 哈哈! 雖然只係3星期都好過冇啦! 之後上網見康傑又有人收到信, 忍唔住send msg比書記再問, 原來嗰批係9月開學, 所以要早D寄等佢地交註冊費, 柏仲未咁早開學, 所以未寄住! 仲有都confirm埋喺上N, 咁都安樂D! 放工直接返屋企, 仲要幫老公去買六合彩, 返去沖好涼同柏仲玩吓啦, 有嫲嫲煮飯, 老公放工去揍子元, 但又遲咗搞到子元打電話比我呢! 終於返到嚟沖好涼食飯都8點多啦, 快手食完嫲嫲幫我洗埋碗, 我就同子元睇功課溫普通話, 真係有D唔知點溫好咁, 因為我都開始唔係好識, 拼音呢D我當年都係學得好皮毛, 不過我見笨元又好似OK咁喎! 今日條友打完小兒麻痺嗰D四合一加強劑嘛, 聽聞打嗰個護士唔好手勢喎! 子元就又要人幫佢沖涼同著衫, 話佢自己打咗麻痺針, 真係頂佢唔順! 9點多K.O.柏仲, 嫲嫲仲啱啱走, 佢以為我地會噯柏仲, 跟住老公話噯咩呀自己瞓啦, 奶奶即刻話佢怕黑喎! 所以呢, crying control的大敵, 果然係心軟嗰批人! 放佢入房瞓咗, 就叫笨元執埋D手尾瞓覺! 今晚我地都早瞓, 梗係啦, 老公6點就要起身, 佢而家都好早瞓呢!


沒有留言:

張貼留言