2015年5月4日 星期一

4/5/15


4/5/15   MON   HOT**

今日起我開始要揍柏仲入嫲嫲到啦, 老公去上完嗰D平安卡堂就開始返工, 都好GE, 有工返有收入先掂架嘛! 今朝柏仲瞓到差不多7點先起身, 叫做好少少啦等我瞓吓, 反而就要捉大嗰隻起身返學! 返上樓後又要摺衫, 搞掂出門口入嫲嫲到, 等咗一陣車就有啦, 去到喺麥記會合, 茶水站冇咗嘛! 但我都冇時間食, 快手返工啦! 朝早返去補番哂D日記, 不過最慘係冇冷氣, 只靠風扇勁焗囉! 午飯買回來食, 下午以為老細唔返啦, 點知3點幾先返, 好在簽吓嘢吹陣水就閃咗, 放工過咗Aeon嗰邊買餸, 因為7點先去接笨元放功課班, 最想係去買榴槤啫! 買好就撘巴士返過去等夠鐘揍子元啦, 過咗7點先放, 又轉咗miss, 佢又係話子元係咁講嘢, 就算唔比佢同人講, 佢都係咁自己講, ! 我明子元係唔想囉, 但人地一個睇幾個又好難容許你咁做, 頂埋呢兩星期啦, 等婆婆返嚟就自由架啦! 見佢都攰啦, 返到去都叫佢快D沖好涼, 我就煮飯啦, 比佢休息吓打吓機, 但都要同佢執番好個時間表! 老公8點多返到, 但我都仲煮緊飯, 咪叫佢沖涼先囉, 返到屋企個幾鐘煮好飯沖埋涼都算係咁, 食埋飯都9點多, 要分工合作啦, 老公拖地, 我洗碗, 子元執書包, 9點半叫做可以睇功課, 餵埋柏仲, K.O.埋笨元就可以休息, 食我個榴槤, 真係好味到唔知點形容! 享受完睇多陣電視都瞓啦!

沒有留言:

張貼留言