2015年5月28日 星期四

28/5/15


28/5/15   THU   VERY HOT*

今日試吓用九巴個apps查定42幾時有車, 都算work, 因為班車都係遲咗7分鐘, 算係咁! 冇落雨真係準時D! 柏仲喺車瞓咗, 有冇咁眼瞓呀, 揍到佢比嫲嫲佢都仲瞓緊! 買埋早餐返公司食啦, 快手做好自己嘢, 因為11點幾又要出門口, 過商會做嘢, 不過先食個飯啦! 返去寫票寫嘢都做咗個幾鐘, 2點幾3點等齊人開得會啦, 大家都想快D開完就走, 我老細就係咁whatsapps, 煩到你死! 3點幾走人啦, 入青衣接仲仲, 但仲仲剛瞓醒, 仲要等嫲嫲餵埋佢食粥先, 所以都5點先走, 仲要出番長沙灣接子元, 柏仲又好乖咁撘巴士啦, 落車又拖住行到去婆婆到, 接咗子元都快手返去啦, 不過佢可能喺學校濕哂底衫, 攝親吓係咁索鼻, 真係比佢激死! 先返屋企沖個涼, 抖一陣又要出門口, 因為想去AEON嗰邊買洗衣機, 不過行到半路好肚痛, 都頂唔到去AEON就要找廁所, 帶埋兩隻豬入去, 快去解決住先, 叫做舒服番D! 搞到食嘢時都冇咩胃口, 子元食飽就要求上去玩fuger, 我地都好大膽咁比佢自己去, 我地就食完埋單先去望吓佢, 然後又去睇洗衣機, 最終睇中咗一部架, 但冇現貨要明天才覆! 咁就算啦, 接番子元就撘的返屋企! 沖好涼出嚟柏仲已被K.O., 跟住又要睇子元功課, 係咁二溫咗吓書就比佢瞓, 之後老公話要用香薰油按摩, 咁我梗係要佢之後幫我按番架啦, 睇吓電視咁又夠鐘瞓覺!

沒有留言:

張貼留言