2015年5月2日 星期六

2/5/15


2/5/15   SAT   HOT

今日請咗半日假, 因為老公要揍子元去足球比賽, 冇人揍住柏仲! 7點多老公起身揍子元, 柏仲扭計就放咗佢落大床, 我就同佢瞓吓玩吓咁囉, 係唔比佢出房, 8點幾時又扭扭地, 想瞓番喎, 咁咪齊齊瞓囉, 咁就再瞓到10點幾我先醒, 不過咁醒完再瞓又比柏仲依住都係瞓得麻麻, 但難得係我好似冇同佢咁喺大床一齊瞓過, 我一向都唔同意同床架嘛! 我醒咗擺脫佢起身梳洗後, 煮咗個麵食, 食到尾聲柏仲就醒啦, 冇咩啱比佢食, 只係食咗支奶咋! 打比老公約咗不如喺學校嗰邊等, 一齊食午飯, 因為子元踢完波再返學校乒乓球, 過得去都差不多3, 食咗大快活就去行吓Aeon, 買咗仲仲的罐裝飯仔, 因為今日都煮唔切嘢佢食! 行到夠鐘就去接笨元, 馬上又要趕下場, 去林醫生到, 剛好5點多去到, 佢就上堂我地就揍住柏仲喺出面等囉, 之後都係講吓進度啦, 可以再下個月先嚟睇, 7月先覆診, 希望到時唔洗再嚟睇啦! 搞掂就打道回府, 今晚煮牛扒配杯麵, 但笨元又話個麵辣, 之後又要再煮個福麵佢食, 總之食嗰時就煩煩地啦, 食完就K.O.柏仲, 又要同子元整個mask, 我都要啦, 靚靚完就瞓!
 
 
 

沒有留言:

張貼留言