2015年5月18日 星期一

18/5/15

18/5/15   MON   RAIN

今日都係如常返工返學啦, 今朝嫲嫲出嚟, 所以揍咗子元後返上樓都比較hea, 吸吓塵咁咋! 嚟到同佢地落去大快活買埋早餐我就返工啦! 返去都係做吓嘢吹吓水咁啦, 老細過咗大海, 唔洗見到佢真係好! 午飯去咗買, 又試嗰間日本嘢, 係唔會太飽但都幾好食! 下午都係做吓自己嘢啦, 話咁快又放工啦! 返去接笨元, 冇咩功課做, 又冇帶書溫, hea爆啦! 返到屋企奶奶同大包就閃了, 我一揍二仲要煮飯, 都幾係嘢, 不過只要將要求降低就得! 等老公返到嚟就開飯啦, 之後再分工收拾啦, 仲要睇一睇笨元功課, 9點幾諗住K.O.柏仲啦, 點知條友反常喎, 又喊住爬出嚟唔肯瞓, 於是叫老公打比嫲嫲, 問佢柏仲幾點瞓過晏覺, 原來4點瞓到6點才醒, 唔怪得唔肯瞓, 出出入入咗四五次, 奶奶又再打嚟問柏仲係咪未瞓, 咁我已經比柏仲激到火起啦, 咪有少少語氣唔好, 話咁晏唔好比佢瞓等等, 老公聽到我講電話就出嚟睇吓咩事, 我就叫佢聽, 我繼續入去打暈柏仲, 跟住就聽到老公同奶奶嘈啦, 終於再出入咗幾次柏仲終於肯瞓, 咁我咪打番比奶奶講番其實我求先唔係想話佢, 只係柏仲一咁樣我就撞火囉! 其實都有少少原因係因為又出去飲茶嗰D搞亂哂柏仲D時間架啦, 佢呢D人都係喺屋企對住四面牆好D!
 

沒有留言:

張貼留言