2015年5月12日 星期二

12/5/15


12/5/15   TUE   HOT

今日柏仲瞓到差不多7點先起身, 一齊揍咗哥哥就返上樓啦, 又要食奶又要摺衫, 落到樓又要等巴士, 等到8點幾先有車呢, 又唔知對上班車幾點, 否則我都想早一班唔洗咁晏! 揍咗柏仲入去我就返工啦, 不過今日都係skype吹吓水先, 冇咩mood做嘢, 不過Skype又成日hand, 好麻煩, 午飯後睇吓新劇, OK! 下午開始做吓嘢, 因為總監又話要整PPT, 用嚟做present, 雖然佢只係叫我找料, 但梗係要再做多D, 都好GE近來都閒, 咪做吓囉! 放工先回家, 整定D餸再去接笨元, 返屋企後用咗新方法令子元自動自覺做嘢, 就係簡單地一個程序表, 做好一組嘢就有個tick, 平時沖涼沖10分鐘都唔出嚟, 今日10分鐘沖好著埋衫吹埋頭, 跟住對好功課自動執埋書包校服就可以自由, 我就快手煮飯啦, 食得嚟都9, 子元識得自動吸塵, 仲識叫個daddy抺地, 大家合作咪好囉, 9點幾K.O.咗柏仲, 又要睇子元的功課, 因為玩七巧板, 真係做唔掂要老公幫拖! 做好嘢就比佢打陣機先瞓囉, 我地睇電視睇到11點幾瞓啦! 不過入到房都喺到講吓子元囉, 原來同學仔話佢D視藝核突, 老公就要輔導吓佢, 話呢D係創作, 人地嗰D成日都係抄襲, 所以唔洗理人地點講囉! 另外子元今日都同我講咗, ms mak讚佢操行進步咗好多, 想學期尾頒個最佳品行進步獎比佢, 睇得出子元係好開心架, 希望呢D鼓勵可以幫到佢進步!

沒有留言:

張貼留言