2015年5月3日 星期日

3/5/15


3/5/15   SUN   HOT

今日柏仲7點先醒, 真係要感恩啦, 起碼可以hea8點多先起身, 子元又走埋入嚟玩, hea到差不多9點幾先出門口, 因為今日唔洗畫班, 所以過去食早餐後, 再上阿媽到幫佢滅蟲, 老公去搞我就揍住兩個喺遊樂場玩陣, 之後就我揍柏仲回家, 老公揍子元去學珠算, 柏仲就係回去嗰程瞓咗大半個鐘, 返到屋企一陣就醒, 咁我就煮埋飯仔同佢一齊食啦, 然後都係玩吓囉, 玩到3點幾老公同笨元踢完波返, 咁大家睇完Running man就各自搞掂一件, 我同笨元溫書, 老公打暈柏仲, 溫完書做埋視藝, 就比子元玩吓, 我就hea吓囉, 約吓程生佢地晚飯, 由於細嗰兩個都瞓哂, 最終7點半叫醒佢地就過去海麗邨食五十嵐, 日式茶記咁, 但又幾好食喎! 食得嚟返屋企9點幾, 返到去快手沖涼K.O.柏仲, 笨元又掛住睇Iron man 3, 比佢睇到10點幾11點先瞓, 沖完涼其實我都想瞓, 但老公陪柏仲瞓咗晏覺唔攰, 結果點幾先瞓!
 
 
 

沒有留言:

張貼留言