2015年5月7日 星期四

7/5/15


7/5/15   THU   HOT

今朝老公要返工, 6:45就出咗門口, 細嗰隻起咗身, 大嗰隻又唔肯起, 辛辛苦苦搞掂佢出門口啦, 返到屋企就到隻細啦, 不過今日嫲嫲出嚟, 都可以唔洗趕, 冇咩做就執吓屋囉, 我呢D人真係好衰, 唔可以停吓休息吓GE! 等嫲嫲嚟到我就買早餐返工啦, 返到去都係hea, 因為本來老細話下午要過商會咩做訪問, 跟住又話唔洗, 比佢玩死, 又要call個記者話今日唔得! 9點幾老公打嚟, 話佢入到去大埔, 個師傅話公司未交D資料比佢, 今日唔開得工住, 要等公司小姐們send咗資料比佢先得, 真係比佢玩死, 又要明天先再通知邊日開工, 不過應該都係下星期架啦! 我今日就hea過啦, 同個網友係到討論吓佢7月去新加坡D安排, 其實佢有時都幾搞笑, plan行程等應該係好好玩架嘛, 但佢就淨係係咁問人, 而家網上世界咁豐富, 咩都找到啦, 不過我都係當消磨時間啫! 下午老細返咗嚟咪做吓樣做吓嘢囉! 放工就返屋企先, 返去見到柏仲個新光頭仔look, 好曵仔樣! 嫲嫲又話唔煮飯喎, 夠鐘過去接咗笨元就去森記食, 不過我就唔係好舒服, 都冇咩心機食, 咁慳GE我食完都話撘的士返去, 沖好涼先K.O.咗柏仲, 再要幫子元睇功課, 邊睇邊溫默書, 真係堅多功課, 攞命! 搞掂哂都10, 本來10點幾都想瞓, 但因為笨元冇西服了, 要等機衫乾埋先瞓得, 所以11點多先瞓, 勁攰!
 

沒有留言:

張貼留言