2015年5月6日 星期三

6/5/15


6/5/15   WED   HOT+

今日柏仲又一早走咗上嚟大床搞搞震! 揍咗哥哥返學就等嫲嫲嚟揍住仲仲, 老公要出去買返工用嗰D! 一齊食完早餐我就返工先, 返到去又冇人skype, 好悶呀! 我又冇咩心機做嘢喎! hea地過咗一朝, 的起心肝整埋D相去曬, 午飯後去咗曬相, 又去咗買麥記新的雪糕食, 好滿足! 下午老細返咗嚟, 又要開會咁, 所以都冇咩機會做自己嘢, 但我就無聊地喺到plan柏仲到時間房的床點搞, 雖則都係起碼4年後的事, 但就係想諗吓! 放工返咗美孚先, 夠鐘就過去接笨元放功課班, 柏仲瞓緊, 等夠鐘老公同嫲嫲會揍佢出去食嘢地方會合, 我揍咗笨元就撘巴士過曼克頓山啦, 今日係笨元舊曆生日, 嫲嫲話要出嚟食飯慶祝喎, 食完返去時又去咗買雪糕, 滿載而歸返去啦, 個天終於落得出雨, 快手跳上巴士就安全啦! 返到去忙亂地沖好涼, 叫笨元做埋功課, 條友一做功課就眼瞓, 激死, 做完叫佢瞓佢又話要食埋雪糕! 終於瞓得啦, 我地亦可以嘆雪糕啦, 睇埋新聞咁上吓就瞓啦!

沒有留言:

張貼留言