2015年5月29日 星期五

29/5/15


29/5/15   FRI   VERY HOT

朝早要揍兩件又要趕時, 真係會好燥, 加上天氣熱, 真係好攞命! 不過撘42就因為有嗰個apps可以預到時間撘巴士就叫做輕鬆D! 買埋早餐返公司啦, 都係做吓自己嘢又吹吓水咁啦, 老細冇千里傳音嘈住哂, 可以舒服D! 午飯時過埋AEON嗰邊訂埋部洗衣機, 買咗壽司返嚟食! 下午都係hea, 真係諗唔到有咩好做, 或者係唔願做, 只係寫咗柏仲的成長記錄, 放工返美孚買番D日常用品, 都抬到我隻嘢咁, 嫲嫲揍咗仲仲出嚟, 咁我買完返去仲可以沖個涼先, 跟住出去茶餐廳會合, 程生嚟唔到食飯, 得程太帶埋婷婷來, 食完就去小童睇佢地合唱團表演啦, 笨元又係唔多跟到, 因為上堂時成日唔專心, 歌詞又背唔到, 動作又跟唔到, 都唔知佢學咗D! 柏仲瞓咗冇睇表演, 不過尾聲時醒咗, 但可能發現自己唔知去咗邊又冇哂識GE人喺身邊咁, 嚇到硬哂呆哂, 陰公豬囉! 唱完歌仲有表演同抽獎, 搞到9點幾先走得, 去麥記快吃後就回家, 笨元索鼻索到又咳又嘔, 不過因為太夜, 冇時間陪佢慢慢行, 於是分頭行事, 我同柏仲快手返去沖涼食奶瞓覺, 老公搞掂笨元, 嘔完返嚟沖好涼食埋藥等等就瞓啦, 我地又要等機衫洗好先瞓, 但老公按錯制, 等到1點我等唔到啦瞓先!
 
 
 
 
 

沒有留言:

張貼留言