2015年9月22日 星期二

22/9/15

22/9/15   TUE   HOT
今日柏仲又係一齊起身啦, 子元仲早, 出去已見佢坐咗喺到換咗校服, 但未洗面刷牙, 真係服咗佢, 叫佢快手做好就食早餐, 我就搞掂埋自己同仲仲就出門口, 送咗佢上校車仲仲就返上去食奶, 執好嘢出門口入嫲嫲到, 食埋早餐就返工啦, 柏仲近來都痴身咗, 佢真係一個囡咁! 返到公司都係做自己嘢啦, 午飯時老細冇鋪頭, 自在幾多, 到佢返嚟都有嘢做架, 不幸係佢有飯局, stay咗成個下午, 大幸係佢只stay喺佢嗰邊都唔算太阻住! 放工就要返去接仲仲, 因為老公出咗旺角買公司嘢, 子元又午睡咗未身做起功課, 於是我入去接仲仲囉, 又要等車又要塞車咁, 7點多先返到去, 仲喺惠康買咗D, 點知老公又買咗少少, 最終係食丁麵配一堆餸, 老公呢排乖咗喎, 主動話佢煮, 等我可以去沖涼, 跟住又識執碗, 又識吸塵! 子元呢, 一有時間就掛住玩, 比我話吓佢就醒起番個睇圖書獎勵計劃囉, 不過到我做哂嘢同佢對功課時就死啦, 又錯又漏, 我又出個新計劃呀, 一個月有50X就要罰呀, 睇吓有冇用先! K.O.哂佢地就自由啦, hea吓睇吓電視咁, 11點多就瞓!
<食敏瑩親手整的冰皮月餅!>
 <百變仲>




沒有留言:

張貼留言