2015年9月27日 星期日

27/9/15


27/9/15   SUN   HOT

今朝明明唔洗學嘢架嘛, 柏仲你可以瞓晏D, 又係要嘈醒我, 真係好慘呀, 大家輪流咁睇住佢, 叫做hea9點幾先開動, 老公煮早餐啦, 食完抖陣就要睇吓子元D功課係咪真係做完, 本來想叫佢溫埋默書先, 但佢又唔願郁我又唔願郁, 老公同柏仲又瞓咗, 嗰段記憶冇哂時間概念, 出番廳再望鐘時已2點幾, 咁咪睇吓電視囉, 我只想hea, 頭又痛喎食咗藥咁好D! 等仲仲瞓醒就執吓嘢啦, 因為今晚入青衣食飯, 然後去東北公園玩, 執得嘢嚟入得去都已經5點幾, 子元入親去實係失控實係要我鬧, 柏仲食飯又食到衰衰咁, 可能我又攰攰地, 所以都燥底呀! 最終都係要我鬧穫金GE先走得GE! 撘巴士去青衣北公園會合, 搵到個靚位settle, 今晚呢到始於係海邊有空曠D, 天氣又涼D, 地方又好跑D, 所以氣氛好似都好D! 唔係因為公園關燈都未必會走住, 除咗基本腳敏瑩同子慧外, 仲吹咗雞睇吓康傑的小朋友會否出來, 咁都有幾個GE! 11點幾執嘢, 我同柏仲跟程生車, 老公同子元跟Gloria, 返到去沖涼執嘢等等, 由於老公同子元早我好多返到, 所以K.O.好柏仲就叫老公執好D, 我就沖涼啦, 吃埋宵夜都2點幾3點先瞓, 希望柏仲明天瞓晏D!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

沒有留言:

張貼留言