2015年9月26日 星期六

26/9/15


26/9/15   SAT   HOT RAIN

今朝柏仲又係一早起身啦, 由於今晚會玩得夜, 所以改咗子元今朝去畫班, 咁我返工前就帶佢過去啦, 然後就買粥返公司食, 都係hea吓啦, 完全唔想做嘢, 嚟緊又放假啦, 12點幾老公揍咗仲仲嚟玩, 佢就帶子元去踢波, 我就同柏仲返屋企, 因為前晚淨咗盒飯, 咁咪唔買嘢食囉, 諗住柏仲快D返去瞓, 點知條友喺巴士冇瞓喎, 返到去發瘟, 同佢沖咗涼諗住要佢瞓啦, 佢又扭要奶, 咁飲完奶又係顛, 要我抱住佢, 咁抱陣放番佢喺床, 陪住佢一陣叫瞓咗, 終於可以整熱飯食, 想瞓又唔係好瞓到! 老公同子元3點幾返咗嚟, 我終於頂唔住去咗瞓啦, 不過係去子元張床瞓, 子元5點幾入咗嚟叫我幾次, 但我超唔起, 最終拖到差不多6, 佢話佢揍唔掂柏仲啦, 咁都要起身! 因為約咗同學仔們先去晚飯再去荔枝角公園玩, 推咗一堆嘢出去呀, 真係好誇張, 先去板板到晚飯, 再一齊行過去, 行到去天幕劇場嗰邊終於找到個比較平的草地又喺行人路邊, settle咗一段時間先叫做搞掂, 細路們梗係玩咗先, 一於少理, 我地大人就食啦吹水啦睇住D細路啦, 不過氣氛一般啦, 10點幾老公先揍仲仲返去, 因為佢眼瞓啦, 我就繼續陪子元囉, 11點多就開始執嘢, 張大餐枱交比程生放喺車, 明晚繼續用, 我地就各自行返去啦! 沖好涼瞓都1點多囉, 好攰!
 
 
 
 
 
 
 

沒有留言:

張貼留言