2015年9月28日 星期一

28/9/15


28/9/15   MON   HOT

柏仲今朝好比面, 8點幾才叫醒我, 醒咗一定要出房, 要我開埋奶, 咁我都比佢整醒咗啦, 子元同老公都起咗身, 咁就諗不如找個地方去吓街啦, 先去板板到食早餐, 問子元想去邊, 佢提意話去Mega Box, 咁我地又諗唔到去邊於是就採納佢建議, 40號過去超快, 先喺德福行吓, 老公買咗克勤隻CD, 跟住去二期再行吓, 睇夠玩具就行去Mega Box, 由下層慢慢向上行, 教識子元唔係吓吓都就佢睇玩具先架, 咁佢都聽教, 睇完IKEA上到5樓有佢D LEGO嘢啦, 就去玩同換禮物啦, 跟住就再去童真天地嗰層行, 柏仲係時候午睡, 等佢瞓醒都3點幾, 食咗D嘢就去反斗城, 玩到5點幾才走呢, 真係玩哂睇哂咁多嘢, 好耐未行過咁耐, 連子元都叫攰, 所以行返去德福時就買咗豆漿白糖糕佢食囉, 撘地鐵返長沙灣去阿媽到做節, 都係食餐飯玩吓啦, 8點幾回家啦, K.O.哂佢兩個我地可以休息吓, 叫老公執吓嘢, 佢近來都好咗D, 叫佢都肯郁! 12點多都瞓啦, 3日玩夠皮啦!
 
 
 
 
 
 
 
 

沒有留言:

張貼留言