2016年3月20日 星期日

20/3/16


20/3/16   SUN   COOL

今日7點幾佢兩個就走咗出廳睇電視, 我就hea8點先起身, 等程生8點幾過到嚟車埋我地去畫室, 先去麥記食早餐, 一個揍3個去買早餐都有難度! 之後程生泊到車上咗嚟, 走嗰時就一齊啦, 揍咗佢地上去我地就去食早餐, 然後就揍仲仲入青衣, 今日全日放低佢我先可以谷子元溫書! 出返嚟長沙灣就去元州, 要上嫲到攞D, 佢精神都OK但真係個樣冇咁精靈! 跟手去商場買埋子元的功課袋, , 仲仲個水杯咁就去接番佢地, 今日程生做咗我地個uber司機, 車出車入辛苦哂! 返屋企後抖吓收拾吓, 12點左右開始溫, 上半場都OK, 合作同入腦, 到點幾比佢食D, 食完腸粉再溫已經有少少散, 但都仲OK, 3點幾出去食完午餐回來就多多事實啦, 叫做溫完常識, 想佢溫吓數啦, 但又肚痛又頭暈, 十九幾萬個理由啦, 最終6點多就叫佢stop, 買飯入嫲嫲到食啦, 出咗街咪唔痛囉, 頂佢! 入到去食飯啦, 仲仲掛住玩, 走嚟走去唔食, 我就捉住佢鬧一轉先, 再捉番佢上枱坐定定食, 喊咗一輪, 收聲食哂, D正腸粉嚟架, 唔煎唔得! 食完hea陣吹吓水, 睇埋學是學非就走, call UberD, 唔洗$50就返到去, 快手沖涼打暈仲仲, 係咁二同子元溫吓常識就叫佢執嘢瞓, 10點多佢就瞓啦! 我就搞掂埋D衫先再瞓!

沒有留言:

張貼留言