2016年3月4日 星期五

4/3/16


4/3/16   FRI   WARM
今日都係如常咁返工返學啦, 揍咗佢地我就返工啦, 新同事今日開始返, 搞到我都唔好意思成份早餐攞返嚟食咁, 老實見佢喺到我就好不安, 不過老公話, 佢要炒就要補足比你, 都冇咩好驚GE! 返到去都係正常咁做嘢啦, 商會D嘢開始迫到埋身, 同埋開始先可以做, 所以都冇咩自由時間! 午飯後都係睇吓電視咁啦, 下午又開始做嘢啦, 有嘢做時間就過得快, 不過老細喺到就多事D, 叫你請呢個請嗰個, 好在已經得番一個星期, 佢冇咩得扭patpat! 放工都遲咗返去, 不過老公趕得切過嚟車我去小童, 咁我攞埋衫上去同佢地換, 就可以一車車過去! 老公揍仲仲我揍3隻去游水! 返上樓我主力煮飯啦, 老公就搞掂仲仲沖涼食飯, 等佢地上到嚟就開飯啦, 都係吹吹水咁囉, 10點幾佢地閃我都沖涼, 要睇電視呢! 睇到12點幾1點先瞓呢!

沒有留言:

張貼留言