2016年3月26日 星期六

26/3/16


26/3/16   SAT   COOL

今日活動是晚上BBQ, 所以日頭都係自由時間, 朝早又係hea到想起身先, 去長沙灣食早餐再買埋今晚的飲品就返屋企, 執拾吓又出去, 子元1點踢波, 放咗佢去球場就同程生佢地食午飯, 再一齊去買今晚BBQ的食物, 跟住又去接番子元去踢第二場波, 仲仲喺車已經瞓咗, 老公車我返去, 我就要抱住石頭仲返去, 好在佢真係好攰, 或者好似知今晚有活動咁, 再瞓到5點先起身, 我就摺哂D衫同收拾好D嘢啦, 子慧5點多上到嚟, 等老公揍番子元踢完波返嚟就出發入青衣BBQ, 其實都唔係好BBQ feel因為似就咁煮嘢多D, 細路根本冇燒過, 只係去咗遊樂場呀遊戲室玩, 仲仲就要跟實我, 因為嗰到都危險, 條友仔又攞櫈爬高, 大佬空中花園嚟架, 5樓跌落去會死架! 之後就帶咗佢地去長發再買料, 話唔夠燒喎, 但其實我覺得夠囉, 不過是但啦! 玩到9點幾要收拾啦, 分兩架車返美孚及長沙灣, 返去忙忙亂亂咁洗衫呀沖涼呀等等, K.O.咗佢兩個再執嘢囉!

沒有留言:

張貼留言