2016年3月30日 星期三

30/3/16


30/3/16   WED   WARM

今日老公要飛啦, 又去做菲律賓仔! 朝早仲可以車我地去YMCA, 佢自己揍埋仲仲入青衣, 本來諗住同子元食早餐, 但佢唔領情, 於是買咗個包比佢食咋, 我自己買早餐返公司食! 朝早都係做吓自己嘢啦, 午飯又要去買飯, 呢個時間老公已經到咗菲律賓, 下午老細返咗嚟, 時間過得超快, 基本上都係對住佢, 好在太老闆娘有D Starbucks振奮吓我地, 有得食有得飲嚟開會都好D! 放工走人啦, 去咗接子元同敏瑩, 仲要揍埋敏瑩上去婆婆到! 撘得巴士入青衣都差不多7, 入到去都有飯食啦, 仲仲例牌搞事唔食飯架啦! 8點多睇吓有巴士未, 10分鐘有車, 咁不如撘巴士, 馬上出門口行樓梯上去趕得切, 回家後同兩個沖涼先, 仲仲食埋奶瞓覺, 子元就要做咗份英文作文, 成日話唔識作, 我就鬧咗佢一陣, 再用大綱模式, 睇吓佢作成點! 沖完涼出嚟趕子元執好明天D, 跟住我又要摺衫啦, 所以都趕佢去瞓, 我呢排都唔眼瞓, 睇電視睇到12點幾先瞓呢!

沒有留言:

張貼留言